Klantenservice
Heb je een vraag? Kijk dan hiernaast in de FAQ (Frequently Asked Questions) of je vraag erbij staat. Staat je vraag er niet bij dan kun je hieronder je gegevens invullen en ik neem contact met je op binnen 2 werkdagen.
Let op! Heb je een hotmail mailadres? Dan kan het zijn dat mijn antwoord op jouw vraag in de spam belandt of helemaal niet aankomt. Dat is probleem wat vaker bij hotmail speelt en waar ik weinig aan kan doen. Probeer met een ander mailadres te mailen of controleer je instellingen.
Hiernaast vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Neem contact op
FAQ
Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, dan kan het zijn dat de mail in de spammap is beland. Is dit niet het geval dan kun je inloggen op jouw account en controleren of jouw bestelling is aangemaakt op Mijn Bestellingen. Heb je geen account of kun je geen bestelling vinden, neem dan contact op via de mail.
Nee. Een bestelling wordt alleen verzonden als:
- het direct is betaald tijdens de bestelling (met Ideal, Credit Card, Paypal, etc.)
- het geld is bijgeschreven op de rekening van Madame La Poule (bij vooraf betalen met bankoverschrijving)
- achteraf betalen met Billink is geaccepteerd tijdens de bestelling
Een schermprint van een betaling wordt niet geaccepteerd als bewijs van betaling.
Je bestelling wordt 12 uur lang voor je vastgehouden in afwachting van betaling.
Indien je je geregistreerd hebt als klant, dan kun je al je bestelgegevens zien in Mijn Account. Je kunt dan ook je betaling voldoen.
Heb je afgerekend als gast, dan kun je een mail sturen naar [email protected]. Je ontvangt via de mail instructies over hoe je alsnog kunt betalen.
Contactgegevens
Adres | Schinkelweg 63 |
Postcode | 2712 BA |
Plaats | Zoetermeer |
Land | Nederland |
Telefoon | 079 750 8567 |
[email protected] | |
KVK nummer | 63146843 |
btw-nummer | NL001615497B27 |